چیف آف آرمی اسٹاف کا آج صحرائے چولستان میں فیلڈ ٹریننگ ایریا کا دورہ

0
38

راولپنڈی: آئی ایس پی آر کے مطابق چیف آف آرمی اسٹاف (سی او ایس) جنرل قمر جاوید باجوہ نے آج صحرائے چولستان میں فیلڈ ٹریننگ ایریا کا دورہ کیا۔

سی او اے ایس کو 2 ہفتوں طویل کور لیول ورزش ضرب ای حدید کے طرز عمل کے بارے میں بریف کیا گیا۔ اس مشق کا مقصد انفنٹری، میکانائزڈ فورسز، کامبیٹ ایوی ایشن، نگرانی پلیٹ فارمز، آرمی ایئر ڈیفنس اور توپ خانوں کے مابین ہم آہنگی پیدا کرتے ہوئے تشکیلوں کی آپریشنل تیاری کو بڑھانا ہے جبکہ ایک کور کے دفاعی آپریشنل سائیکل میں کام کرنا ہے۔

 مشق میں شریک فوجیوں اور اکائیوں نے مشق کے مختلف مراحل میں جارحانہ اور دفاعی مشقیں کرتے ہوئے پیشہ ورانہ مہارت اور ہم آہنگی کی بڑی ڈگری ظاہر کی۔
 شریک فوجیوں کی لگن اور پیشہ ورانہ مہارت کی تعریف کرتے ہوئے، سی او ایس نے بہاولپور کور کی جنگی تیاری اور تربیت کے معیار پر مکمل اطمینان کا اظہار کیا۔ سی او اے ایس نے زور دیا کہ عمدہ تربیت اور عزم تمام خطرات اور چیلنجوں کے موثر جواب کے آپریشنل صلاحیت کو بڑھائے گا۔
بعد ازاں سی او ایس نے بہاولپور کور کی لاجسٹک تنصیبات کا دورہ کیا اور انجینئرنگ کی مہارت اور بحالی کے معیاروں کو سراہا۔ قبل ازیں مشق کے علاقے میں پہنچنے پر سی او اے ایس کا کور کمانڈر لیفٹیننٹ جنرل خالد ضیا نے استقبال کیا۔

جواب چھوڑ دیں

براہ مہربانی اپنی رائے درج کریں!
اپنا نام یہاں درج کریں